joi, 16 iulie 2009

opinie tratatament cu Deniplant

buna, numele meu este violeta si este a doua luna in care folosesc ceaiul deniplant. primele semne de imbunatatire au aparut inca din prima luna de tratament, asa cum v-am mai spus.
ma lupt cu aceasta boala de cativa ani buni. se trateaza foarte greu, tratamentul este de durata, trebuie multa vointa. personal, am incercat tot felul de tratamente, unguente, regim alimentar sever. au fost perioade cand leziunile au dispãrut, dar si perioade, mai ales in ultimii 2 ani, cand puseele au fost chiar agresive. ultimele tratamente au fost kozak si psoremiss, dar si acestea urmate de pusee.
dupa tratamentul cu deniplant, sunt chiar foarte optimista. am un loc de munca foarte stresant, sunt si o mare bautoare de cafea dar, cu toate acestea, ceaiul deniplant ma ajuta si imi da incredere ca voi putea purta si eu, vara, haine lejere, fara sa incerc sa mai ascund o leziune sau alta.
multa sanatate tututor, va mai tin la curent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu