joi, 23 iulie 2009

am folosit ceaiul Deniplant

Sunt bolnava de 6 ani.Am facut multiple tratamente , la diversi medici , am fost internata o luna la Spitalul Colentina fiind tratata cu : CICNOLIN , UREE, VITAMINA A SI RADIATII PUVA,leziunile diparand . Dupa 2 luni acestea au inceput sa apara treptat , extinzandu-se pe suprafata mai mare ca inainte.
Am urmat si tratament cu Dermovate luat din Formula As , leziunile disparand si reaparand dupa o luna de zile, mai multe ca inainte.Dupa mai multe tratamente nereusite am folosit ceaiul Deniplant si dupa o luna leziunile
au inceput sa se retraga reducandu-se si mancarimea pielii . Folosesc in continuare acest tratament , sunt multumita de el si sper ca ma voi vindeca in totalitate . Voi reveni pe forum cu noi mesaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu