joi, 23 iulie 2009

mi-a crescut imunitatea(...) de cind beau ceaiul deniplant.

Am psoriazis la virsta de 14 ani. Acum am 52 .Am incercat toate tratamentele posibile, unguente regim alimentar etc... si nu a mers nimic. De un an urmez tratamentul cu ceaiul ,,Deniplant""al domnului Giurgiu caruia ii multumesc pe aceasta cale. Rezultatele sunt din ce in ce mai bune.Plagile s-au subtiat si si-au micsorat volumul considerabil. Stiu ca trebue sa am rabdare iar rezultatele vor veni pentru ca ma simt din ce in ce mai bine.Si cel mai important este ca nu mai folosesc acele creme cu hidrocortizon care imi faceau atita rau!! Nu mai iau nici metrotexat care imi distrugea ficatul.Despre regim ce sa mai spun... E grozav sa poti minca orice!! Si am mai constatat ceva: mi-a crescut imunitatea pentru ca nu am mai racit deloc de cind beau ceaiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu