marți, 14 iulie 2009

Evolutie tratament Deniplant

Buna
Dupa 1 luna de tratament pot spune ca intr-adevar se vede efectul ceaiului. Spatele imi e curat, nu mai am nici o pata iar de pe scalp cojile au cazut in mare parte. Mai rau e pe abdomen dar s-au retras mult si acestea. Pe maini mi-au mai iesit cateva pete, foarte micute care totusi par sa se retraga. Dupa cum spunea si Bogdan, unele se vindeca mai greu. Oricum sunt foarte multumita de acest ceai. Si mai ales trebuie tinut cont ca e prima data cand petele mi se retrag fara unguenti si creme. Efectele se observa din ce in ce mai mult si sper sa o tina tot asa. Am vazut ca unii au o perioada de stationare, principal e sa nu renunte si sa nu se dea batuti. Sincer la inceput nu-mi prea venea sa cred ca un ceai poate vindeca ce nu pot vindeca medicamentele, dar se pare ca m-am inselat. Nu vreau sa fac reclama, dar ma bucur ca avem posibilitatea de a ne vindeca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu