joi, 16 iulie 2009

discutie pacienti Deniplant

Scriu in numele mamei mele, Vasian Viorica Elena (artrita psoriazica /artropatie psoriazica). Am scris pe acest forum sub numele de utilizator 'Pusa'. Voi continua sub numele de utilizator 'mama Pusa' pentru ca mi-am 'pierdut' parola de forum. Aia de la Yahoo au facut ceva cu politica lor de securitate si mi-au blocat accesul la contul de e-mail. Am creat un alt cont de mail pe alt furnizor de asemenea servicii asa ca...
Referitor la psoriazis, agitatia mamei e din ce in ce mai mare, boala dermato-articulara nu s-a acentuat, n-a evoluat... Continui sa-i dau deniplant pentru ca alta solutie n-am. Sper sa gasesc cat mai repede un terapeut care sa vada ce-i cu starea ei de agitatie... Probabil e firesc sa te simti in felul ei, avand in vedere varsta, angoasele, anxietatea generata de boala... Pe piele, ranile apar acolo unde ajunge sa se scarpine... Nu se poate abtine... In schimb, durerile articulare au disparut complet de mai mult timp. Singura problema, principala, este starea generala de slabiciune, imobilitatea... Probabil corpul ei 'a uitat' sa se miste, fiind atrofiate membrele...


pusa si eu sunt agitat de felul meu si sunt tanar am cautat sa incerc a rezolva problema asta si multi mi-au spus ca am prea multa energie si nu mi-o consum organizat nici nu stiu ce sa mai cred cat despre mancarimi eu spun sa le lase in pace sa incerce in vreun fel sa le ignore ca altfel se pot extinde eruptiile...


Incercati sa-i sugerati mamei ca atunci cand o apuca mancarimile sa se apuce brusc sa faca altceva sau sa se scarpine intr-un loc unde nu are mancarimi. Poate cu timpul va reusi sa le stapanesca fara a-si produce rani.
Multa sanatate.


si eu am cumparat acest ceai pentru mama mea. la fel este si ea agitata mai tot timpul, se enerveaza mai repede, iar durerile articulare au fost mai puternice la inceput, acum mai putin. incerc sa ii explic sa nu se mai consume atat de mult, sa nu mai puna la suflet toate tampeniile. repet important este sa ai vointa si incredere. multa bafta.


incearca sa o linistesti din punct de vedere psihic si sa-i spui sa nu se mai gandesca la boala sa faca ceva sa ii ocupe timpul...e sfatul meu...sanatate multa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu