luni, 6 iulie 2009

discutie tratament cu deniplant

La mine in familie nu stiam sa aiba cineva psoriazis...tata avea cojite pe cap mai multe si marunte,credeam ca e matreata...atat doar.De ce eu am ajuns sa am psoriazis pe tot corpul???Am incercat unguente in ultima vreme,dar de cateva luni mi-au iesit pete pe spate ,pe picioare,pe cap si maini...acum de aprox. o luna incerc Deniplant ceai cu lamaie si nu mai dau cu unguente deloc.Stagneaza deocamdata,doar cateva pete in plus,in rest....ASTEPT!!!


R: daca ai scapat de unguente, cred ca ai facut deja primul pas spre vindecare
Dupa ce vei vedea clar ca organismul a raspuns pozitiv nu va mai fi nici o problema.

Va multumesc d-le Giurgiu ptr.incurajari,chiar aveam nevoie! Leziunile inca fac cojite,ma mananca tot corpul,incerc sa uit si sa le alin mancarimile cu lapte''Doina''....cu rabdarea stau mai prost insa.
As putea incerca la Sovata un tratament cu bai si namol in paralel cu consumarea ceaiului Deniplant???Mentionez ca am 17 ani si sunt la 100 km de statiune.


R:da, tratamentul la sovata poate ajuta la suprafata

Saptamana aceasta voi lua legatura cu d-na Pretorian...sper sa ajute la suprafata ca in interior ma ajuta Deniplant cred!


daca beau ceaiul deniplant,pot folosi oare cremele Psoremiss in pararel???ca nu contin cortizon si cred ca ceaiul isi va face treaba pe dinauntru in continuare..


R: Eu nu as recomanda acest lucru
Nu te-ai saturat de creme
Dar pana la urma fiecare face cum doreste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu