joi, 17 septembrie 2009

beau deniplant de 4luni, si coaja mi sa dus, dar ramane pielea roz, ca si cum ar fi imflamat sau ceva de genul aceste

mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: bunaziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: as putea pune si eu o intrebare va rog frumos?
giurgiu gheorghe: sigur,
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: beau deniplant de 4luni, si coaja mi sa dus, dar ramane pielea roz, ca si cum ar fi imflamat sau ceva de genul aceste
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ce pot sa fac, ce imi recomandati?
giurgiu gheorghe: este o etapa intermediara
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: inteleg
giurgiu gheorghe: me masura ce organismul isi rezolva problema vor diparea complet leziunile
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ok, multumesc mult. Mati linistit. am crezut ca asa o sa ramene pentru totdeauna
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: vor disparea complet si nu ramane nici un semn
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: ok. multumesc. sper ca asa va fii
*mÅÑîÅ©µ* mÅÑîÅ©µ: sanatate !
giurgiu gheorghe: sanatate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu