vineri, 11 septembrie 2009

opinie pacient Deniplant

au trecut 23 de luni de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT. situatia este foarte buna. petele de pe corp au disparut complet. scalpul este aproape complet curatat. in ultima perioada nu am avut prea multe delegatii de aceea am reusit sa consum ceaiul destul de constant, iar de vreo luna nu a mai aparut nici o pata pe corp. ma gandesc ca poate ar fi timpul sa consum ceaiul la doua zile si sa vad daca situatia este la fel de buna. mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie 2006, iar dupa trei luni de tratament cu "faimoasele" daivobet, daivonet, diprosalic si alte d-uri am inceput tratamentul ce DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. dupa trei luni au disparut marea majoritate a petelor. sanatate maxima va doresc la toti forumistii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu