sâmbătă, 5 septembrie 2009

psoriazis la copii

Este pentru prima oara cand scriu pe acest forum. Am cumparat ceaiul Deniplant pentru baietelul meu meu, Andrei, in varsta de 6 ani si 9 luni. El are o forma usoara,cat de cat, de psoriazis. Primele bubite au aparut in urma cu vreo 2 anisori. Bine-nteles ca i s-a pus un alt diagnostic, abia in urma cu vreo 4 luni mi s-a spus care este, de fapt, boala lui. Intre timp, suprafata afectata s-a intins (pe burtica) si ii aparusera si in cap si dupa si langa ureche(in zona perciunilor). Am folosit si noi Diprosalic, Elosalic, Advantan, Daivobet.....Dispareau in 3-4 zile si la vreo 3 saptamani-o luna apareau iarasi. Partea proasta e ca, vazand ca au reaparut, am dat din nou cu acelasi unguent care facuse bubitele sa dispara si.....nu si-a mai facut efectul! Bubele ieseau in continuare! Asa am ajuns sa aici.
Suntem abia in a treia zi de baut ceaiul. Bea, mititelul, nimic nu zice. Mai greu e cu lamaia (cum au spus si altii...). Ieri am tatiat coaja marunt-marunt si am zdrobit-o bine-bine cu un batator de usturoi si am amestecat-o cu miere. Se pare ca-i mai bine asa...
Sa vedem......Va tinem la curent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu