joi, 17 septembrie 2009

post de pe forumul Deniplant

Am ramas suprins cand am vazut postata discutia mea ci Dl. giurgiu....
Da eu sunt anormallu...
Am psoriazis de la vasta de 3 ani si pana acum la 25 nu am putut scapa de aceasta boala tinand tot felul de tratamnete.
Inainte de a ma apuca de tratamentul cu Demiplant am facut o cura de 2 saptamani cu Dermovate si eram mai bine.
L-am intrerupt brusc si m-am apucat de ceai... in 2 saptamani a avut loc o explozie si acum sunt cam debusolat... este o explozie pe tot corpul care a evoluat in pete mari si ma jeneaza foarte rau.
Ma dau cu o alifie normala ( lapte de corp Dove) si au inceput sa cada singure crustele. Acum nu stiu daca de la ceai sau de la crema ca se inmoaie.
Nu pot sa dau acum un verdict daca ceaiul isi face sau nu efectul dar va asigur ca o sa va tin la curent si o sa fac si poze. Sper sa imi treaca tot cu toate ca e cam grava situatia mea acum dupa explozia asta.
Va multumesc Dl-le Giurgiu!
Bolnavi aveti incredere ca veti reusii! Asta voi face si eu!
Ady

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu