miercuri, 2 septembrie 2009

opinie de pe forumul Deniplant

Salut Rares`Eu zic sa nu te descurajezi Ceaiul Deniplant este foarte bun si o spun din propria experienta.Eu am avut norocul sa vad din prima luna semne vizibile de vindecare si dupa doua luni de ceai deniplant pot spune ca stau excelent.Eu am intrerupt pentru ca am lucrat la Brasov si conditiile nu m-ia permis.Acum vreau sa reincep tratamentul cu deniplant pentru ca vorba domnului Giurgiu orice pata care nu a trecut definitiv inseamna ca problema nu este rezolvata ,definitiv,.Incearca sa nu mai folosesti deloc unguentele din farmacii pentru ca nu sunt bune deloc,poate sa folosesti cum am folosit eu crema de galbenele.Toata ziua beam ceaiul seara faceam baie si pe urma ma ungeam cu crema de galbenele,si asa in fiecare zi,si credema ca aveam de uns nu gluma pe tot corpul nu asaa.. pe o bubita sau pe un cot.Ti-am scris aceste rinduri in speranta sa nu te descurajezi si sa incerci mai departe ceaiul pentru ca nu a facut rau nimanui din contra a facut numai bine mai repede sau mai greu depinde de fiecare organism cum raspunde la tratament.In urma cu un an am cheltuit o groaza de bani, timp de 6 luni cu un tratament pe baza de insecte de la o farmacie particulara din Bucuresti si nici dupa 6 luni nu am vazut nici macar o ameliorare,in schimb cu ceaiul denilpant am vazut chimbari imediate.Eu iti urez insanatosire grabnica PA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu