marți, 15 septembrie 2009

pareri de pe forumul Deniplant

zambareata a scris:
In ultima vreme mi-au aparut pete si in zona pliurilor axiale,regiunea lombo-sacrata si chiar in zona org.genitale...am psoriazis inversat??? Acum 1 an aveam pete pe coate si genunchi,scalp iar acum am peste tot dar la coate si genunchi pielea e fina fara pete sau cruste...De ce m-am umplut peste tot in cateva luni doar ??? astept ca ceaiul deniplant pe care il iau de o luna sa-si faca incet efectul....astept


Parerea mea este ca in organismul tau persista acea cauza care a declansat initial boala si,acum dupa ce ai inceput tratamentul, chiar generalizarea pe tot corpul e un semn ca deniplantul ataca...Nu dezarma, mergi inainte...te vei convinge in scurt timp ca va stationa inmultirea si va incepe curatarea, mai mult sau mai putin vizibila de la o zi la alta ...dar va incepe...vei mai avea pusee...te vei supara ...vei avea si rezultate pozitive si negative...
Cu Dumnezeu inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu