joi, 17 septembrie 2009

discutie deniplant

anormallu anormallu: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
anormallu anormallu: as dori sa achizitionez si eu ceaiul
giurgiu gheorghe: da de unde esti
anormallu anormallu: bucuresti
anormallu anormallu: vreau o programare
anormallu anormallu: daca se poate
giurgiu gheorghe: eu am program la birou in fiecare vineri de la ora 14-16
giurgiu gheorghe: poti veni acolo sa il iei
anormallu anormallu: am inteles
anormallu anormallu: vineri o sa fiu acolo
giurgiu gheorghe: poti veni vineri acum la ora 15
anormallu anormallu: da
anormallu anormallu: ce imi trebuie exact?...
anormallu anormallu: 150 ron
anormallu anormallu: atat?
giurgiu gheorghe: nimic daca tu esti bolnav
anormallu anormallu: da eu sunt
giurgiu gheorghe: tratamenul pentru o luna costa 150 lei varianta la pliculete
anormallu anormallu: da...cred ca e mai usor de utilizat
giurgiu gheorghe: da
anormallu anormallu: si trebuie sa vin sa il iau lunar sau pot sa iau pe 2,3 luni?
anormallu anormallu: banuiesc ca momentan o sa iau pe o luna sa vad cu merge
giurgiu gheorghe: poti lua pe cate luni doresti
anormallu anormallu: imi explicati dvs acolo cum trebuie sa fac
giurgiu gheorghe: sigur vei primi instructiuni de utilizare
anormallu anormallu: sincer nu stiu ce sa cred.. cred ati auzit asa din partea la toti care au cerut pentru prima data
anormallu anormallu: sper sa aiba efect
giurgiu gheorghe: exista talonul de garantie 100%
giurgiu gheorghe: daca nu-ti convine dupa o luna primesti banii inapoi
anormallu anormallu: deci dupa o luna se vad deja rezultate?
giurgiu gheorghe: in prima luna , maxim a doua trebuie sa se vada daca raspunde organismul sau nu
anormallu anormallu: aha ... deci nu pot sa am o siguranta totala... e in functie de organism
giurgiu gheorghe: normal au fost si pacienti care nu le-a raspuns organismul
anormallu anormallu: am inteles...
anormallu anormallu: sper sa fie bine
anormallu anormallu: si fara regim ?
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
anormallu anormallu: uau...ar fi super
anormallu anormallu: si asta e pe termen nelimitat
giurgiu gheorghe: pe forumul deniplant ai citit
anormallu anormallu: daca cumva opresc ce se intampla?
anormallu anormallu: nu am citit
anormallu anormallu: am aflat de curant
giurgiu gheorghe: daca opresti inainte de a se rezolva cauza interne definitiv nu-i bine poate da inapoi
giurgiu gheorghe: mergi pe forum si vezi ce se discuta acolo
anormallu anormallu: multumesc mult... vineri ne vedem
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro si de acolo forum
giurgiu gheorghe: bine la revedere
anormallu anormallu: la revedere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu