miercuri, 9 septembrie 2009

Deniplant in timpul sarcinii

Ma numesc Anca,sunt din Botosani si am mai cumparat de la d-voastra ceaiul Deniplant. As dori sa mai achizitionez produsul acesta dar problema este ca in acest moment sunt insarcinata in 12 saptamani.Am intrebat medicul ginecolog daca pot continua tratamentul cu ceai si am fost intrebata ce plante contine acest ceai,moment in care nu am stiut ce sa-i raspund.Intelegand ca nu vreti sa dezvaluiti plantele din componenta ceaiului v-as ruga sa imi spuneti daca are efecte adverse impotriva sarcinii,eventual ce garantii ofera ceaiul in cazul acestei situatii.
Am cautat pe forum despre acest subiect si nu am gasit nimic.
Cu speranta ca imi veti raspunde,va multumesc anticipat.
raspuns:

Stimata doamna,

Plantele din continutul ceaiului sunt plante obisnuite

Cand medicul va recomanda un medicament, va ofera si garantii?.
Eu stiu ca nici un medic nu garanteaza pentru ceva pentru ca nu stie cum va raspunde organismul fiecaruia.El recomanda un medicament care este pe piata. El are efecte benefice si efecte adverse si secundare scrise chiar pe prospect.

Tot la fel de bine nu va putem garanta nici noi
Singura garantie oferita este cea care spune ca dupa o luna daca nu esti multumita poti primi banii inpoi.

Asadar va sugeram sa intrerupeti tratamentul cu ceai sa urmati sfaturile medicului curant si dupa ce nasteti daca mai aveti nevoie de el stiti unde ne puteti gasi.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu