joi, 3 septembrie 2009

opinie pacient Deniplant

Psoriazisul poate lua forme hidoase, dureroase, cum ar fi poliartrita psoriazica, care iti anchilozeaza cumplit de dureros incheieieturile de la miini si de la picioare. nu mai poti folosi degetele. Trebue sa te inchida cineva la nasturi, sa te hraneasca...etc.... Deci methrotexatul de asta l-am folosit, nu de frumusetea pielii, care nici nu te mai intereseaza cind ai acele dureri cumplite. Stiam reactiile adverse, dar trebuia sa merg la serviciu, sa cresc un copil, parinti, etc. asa ca l-am folosit de nevoie, mi-am cam paradit ficatul si atunci l-am intrerupt si inlocuit cu steroizi.. deasemenea, corticoizii mi-au facut foarte mult rau, dar i-am folosit. Cind esti internat in spital, faci ce ti se da ca tratament, cind esti disperat.Raze, puva, infiltratii cu diprofos... etc, ce n-am facut , si asa am ajuns la tratamente nai lente, dar mai blinde, la plante.
Din fericire, am descoperit ceaiul deniplant, care ma ajuta fara sa mai folosesc nici un tratament medicamentos invaziv, fara regim, fara unguente. Da, de 2 ani il folosesc si daca nu aveam rezultate, crezi ca mai beam ceai?!
Ce am inteles de la inceput, a fost ca trebue sa am rabdare, fiind o metoda naturista, care la cei cu vechime in diagnostic, reactioneaza mai lent. Dar important este ca reactioneaza! si mai este foarte important sa ai incredere in tratament, sa gindesti pozitiv, sa te impaci cu boala si cu tine , sa nu mai fii stresat ca esti psoriazic. Sunt persoane, pe acest forum care s-au vindecat, doar bind ceai, deci se poate! Cel care l-a inventat s-a vindecat. Si eu ma voi vindeca,cu ajutorul lui Dumnezeu si al ceaiului sunt sigura de asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu