vineri, 18 septembrie 2009

intrebare pentru Deniplant

Buna seara,

Acesta este primul post al meu pe forum.

Felicitari Dlui. Giurgiu pentru initiativa sa de a incerca sa ofere bolnavilor de psoriazis o solutie la tratamentele medicamentoase care nu prea dau rezultate.

Eu am psoriazis de cateva luni, mai ales pe cap si de ceva vreme si pe genunchi. Pe cap este destul de urat (am multe leziuni si parul s-a adunat in smocuri in jurul acestor rani).

Am si eu cateva intrebari:
1. in compozitia ceaiului trebuie obligatoriu o lamaine intreaga? dauneaza efectului daca adaug doar o jumatate?
2. sunt la inceputul tratamentului cu ceaiul Deniplant (7 zile) si vad ca leziunile tot apar; cele de pe cap au capatat o crusta mai groasa dar care nu se desprinde - asa este normal in prima luna de tratament?
3. l-am intrebat pe Dl. Giurgiu de plata cu cardul pentru produsul Deniplant - mie unul mi-ar fi de mare ajutor aceasta metoda decat cele clasice - mai este cineva care imi impartaseste ideea pentru a se introduce si aceasta metoda de plata pe siteul www.deniplant.ro?

Am primit de la Dl. Giurgiu o mostra dintr-un sampon pe care l-a dezvoltat in colaborare cu o firma germana (dansul partea naturista -combinatia de plante, nemtii partea chimica de adaos) - eu unul sunt super incantat de el atat ca miros cat si ca efecte (cel putin matreata clasica nu mai apare). Astept cu interes o cotatie de pret pentru acest produs.

Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu