luni, 14 septembrie 2009

Dupa ce am inceput cura cu Deniplant, am observat o imbunatatire  in sensul ca au disparut petele de pe dosul palmelor si o parte de pe coate

Buna seara. Ma numesc I............ T..... si sunt un client al dvs. din luna
aprilie 2009. Dupa ce am inceput cura cu Deniplant, am observat o
imbunatatire  in sensul ca au disparut petele de pe dosul palmelor si o
parte dintre cele de la coate(mentionez ca am o forma usoara de
psoriazis). Ulterior cele de la coate au reaparut si de circa 3 luni nu
mai observ nici o schimbare. Cu privire la consumul ceaiului precizez ca
am baut zilnic intraga cantitate, dar nu putin cate putin ci, in
general, in doua reprize sau chiar una singura, seara (am un program
foarte incarcat si stresant). Totodata precizez ca nu am putut manca
intotdeauna lamaia pentru ca imi produce dureri de stomac. Va rog, daca
aveti timp, sa-mi raspundeti in cat timp credeti ca m-as putea vindeca
(dacă se poate) si daca faptul ca nu am consumat ceaiul exact ca in
prospect are importanta vitala. Multumesc anticipat. La revedere.

buna ziua
Nu imi place sa fac pronosticuri referitor la cand se vindeca fiecare pacient.Organismul fiecaruia este cel care hotaraste acest lucru.
In prospect noi am precizat varianta cea mai buna pentru preparare si consumare. Acest lucru l-am obtinut in urma observatiilor indelungate pe pacientii care au consumat ceaiul Deniplant.
De aici in colo fiecare poate face cum crede de cuviinta si poate observa care modalitate ii este mai buna sau nu.
Pe forum gasiti numeroase mesaje referitor la aceste aspecte.

Cu stima
Gheorghe giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu