marți, 8 septembrie 2009

tratament psoriazis

Am inceput sa beau ceaiul deniplant de la jumatatea lunii ianuarie si pana la sfarsitul lunii martie nu am observat nici o evolutie pozitiva, dimpotriva pot spune ca leziunile s-au marit. Mai mult in luna februarie a avut loc si o eruptie suplimentara aparand cateva leziuni suplimentare.
Mentionez ca am aceasta boala din luna septembrie a anului trecut perioada in care m-am tratat cu Dermovat pe anumite leziuni avand rezultate modeste, mici ameliorari doar.

Partea buna este ca incepand din aprilie am observat o subtiere a cojilor si pana la acest moment am constatat ca exceptand leziunile de pe cap si inca doua de la baza picioarelor restul abia se mai zaresc (pielea este un pic rosiatica). Si cojile din cap si de pe picioare s-au subtiat si cred ca in decurs de 2-3 saptamani vor disparea si ele. Voi reveni cu detalii.

In concluzie tratamentul in cazul meu dupa 4 luni are rezultate pozitive si il recomand tuturor celor care au aceasta boala.

Mama mea care are psoriazis de peste 20 de ani s-a mirat de rezultatele tratamentului si mi-a zis ca ei niciodata nu i-a trecut vreo leziune de la sine fara cremele specifice. Asa ca va incepe si ea acest tratament. Sunt sigur ca va avea rezultate pozitive.

In privinta alimentatiei am respectat cateva reguli recomndabile cred eu si celor sanatosi:
- fara prajeala
- in ceea ce priveste carnea mananc doar carne de vita, pui si peste;
- sare si condimente normal, nu in exces
- fara alcool si sucurile din comert ce contin multe chimicale.

Mai vreau sa mentionez un aspect. Ceaiul se gaseste din pacate destul de greu in farmacii in bucuresti. Sunt doar vreo doua unde vin cateva cutii pe saptamana. Cred ca ar fi bine sa suplimentati cantitatea livrata catre acestea. Nu am incercat sa vin si la biroul dumneavoastra pana acum.

Si inca ceva. Nu il cunosc pe D-l Giurgiu dar vreau sa-i multumesc pe acesta cale.

Doamne ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu