miercuri, 2 septembrie 2009

tratament cu Deniplant

Luna aceasta se implinesc doi ani de cind beau ceaiul Deniplant. Nici nu stiu cind au trecut... Din prima luna de tratament organismul meu a raspuns pozitiv la ceai, atunci am indraznit sa sper ca intr-o zi ma voi vindeca. Luna de luna, evolutia a fost pozitiva, sau in cel mai rau caz stationara. Zecile de ani de unguente cu cortizon, raze, metrotexat, dero,daivo....si cite or mai fi fost isi spuneau cuvintul. Apoi a venit vara anului 2007 cind am facut pentru prima oara plaja fara sa- mi fie jena sau rusine ca sunt in costum de baie!
Cei care au fost diagnosticati cu psoriazis vulgar generalizat, stiu despre ce vorbesc! Au mai fost si regresii in evolutia tratamentului, dar ceea ce aparea se vindeca mult mai repede si mai usor.La cei cu vechime mare in boala, ca mine, evolutia este mai lenta, am constatat. DAR ESTE EVOLUTIE, FARA MEDICAMTE SI CORTIZON, care mi-au facut foarte mult rau si deloc bine . Incet si sigur, boala este inlaturata.
De la inceputul tratamentului am gindit numai ca o sa ma vindec, am o incredere imensa in ceaiul Deniplant, pentru ca am vazut ca exista oameni care chiar s-au vindecat. Am avut multe de invatat de pe acest forum si as vrea ca el sa existe si sa-i ajute si pe altii. Le multumesc celor care m-au ajutat, le multumesc celor care posteaza si dupa ce s-au vindecat, ridicindu-ne moralul. Si nu in ultimul rind,ii multumesc domnului Giurgiu pentru ceea ce face pentru noi. Cel mai important este ca ne-a redat SPERANTA ca intr-o zi vom fi vindecati ca si dinsul de aceasta boala socotita incurabila de catre medicii dermatologi. Rabdarea, increderea, speranta si ceaiul sunt de partea mea in aceasta lupta, din care voi iesi invingatoare cu ajutorul lui Dumnezeu. Sanatate tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu