sâmbătă, 5 septembrie 2009

opinii de pe forumul Deniplant

eu4ever a scris:
buna seara! sunt o vizitatoare a forumului de 2 luni, folosesc ceaiul Deniplant de exact 30 de zile (astazi mi-am facut ultimul plic de ceai din prima cutie, iar cea de-a doua cutie am desfacut-o cu fericirea unui copil care a primit un cadou) si sunt multumita de rezultate.

alt raspuns:

Îmi creşte inima când văd "eu4ever"că dai dovadă de atâta optimism,acum, la acest început de drum care va fi,totuşi, destul de anevoios.A trecut un an de când,cu urcări şi multe coborâri in/din al nouălea cer beau ,fără să-mi lipsească vreo zi,această licoare a speranţei...După 26 de ani de chinuri am credinţa că deniplantul este leacul...dacă am putea să nu luăm in seamă valurile mai mici sau mai mari ale vieţii...in fiecare zi imi propun să fiu indiferent,să mă intorc cu faţa numai spre cele pozitive...nu reuşesc prea multe dar nu dezarmez...
Ca să fiu mai pe inţeles pot să-ţi spun că in perioade ale anului când,după remisii vizibile,constatam că totul era,parcă,in zadar şi eram gata să renunţ, ceva mă aducea cu picioarele pe pământ ,neabandonând ceea ce imi intrase in reflex,un fel de automatism zilnic...ceaiul...
Nu am prea mare succes dar am răbdare...şi asta inseamnă mult...
E destul că nu mai folosesc acele unsori care nici ţie nu-ţi plac reuşind să văd ,cel puţin,o stabilizare generală a pielii...nici răpănoasă nici de bebeluş...Cred că după trecerea iernii se vor vedea altfel rezultatele.
Vreau să mai spun că acolo unde nu am folosit cortizonice in decursul anilor remisiile sunt mult mai evidente...braţele,burta şi spatele ,pe care le voiam vara curate, fiind in urma picioarelor aproape vindecate...aparent.
Atât deocamdată.
Cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu