miercuri, 16 septembrie 2009

opinie pacient psoriazis

salut cu respect pe toata lumea;

cred ca aici e locul unde pot sa-mi vars si eu amarul si sa pun niste intrebari - daca am gresit, rog admin sa nu se supere; nu am gasit alt loc..

am 48 ani si la 44 ani am patit ceva:
in timp ce conduceam mi-am dat seama ca vedeam cu "picatele" cam mari si nu mai distingeam culorile; am continuat sa-mi vad de drumurile si de treburile pe care le aveam de rezolvat, la un moment dat am ametit rau de tot ( noroc ca nu eram la volan ) si am tot tinut-o asa pana cand, in timp ce conduceam inima a luat-o raza rau de tot; facea ca o mitraliera stricata si incepuse sa ma doara din ce in ce mai tare ceafa, gatul, umerii.....am intrat in curtea unui spital de urgenta unde cunosteam pe cineva.
concluzia este ca facusem aproape un preinfarct ( cunostinta mea mi-a reprosat ca ne vedem asa de rar...si ca venisem sa mor acolo... ) si nu mi-au mai dat drumul vreo 2 saptamani; timp in care am facut jdemii de analize....daca tot m-au prins acolo ( urasc spitalele!! ).

la externare, cardiologul mi-a zis ca ma suspeteaza de hepatita c ( in afara de ce am la inima ) si mi-a sugerat sa-mi fac analize....in alta parte ptr. ca la ei nu se putea....si nu s-a putut in inca 3 spitale mari si atunci m-am decis sa......donez sange !!! si asa am aflat foarte repede ca am HCV.

am urmat tratamentul cu ribavirina si interferon 4 luni dupa care nu mi-a mai fost aprobat pentru ca evolutia nu a fost satisfacatoare.
inainte de inceperea tratamentului, i-am aratat medicului cele doua puncte de piele groasa si uscata de pe coate ( cam de dimensiunea unei monezi ) si mi-a zis ca nu-i nici-o problema si ca chiar daca se intampla ceva, o data cu intreruperea tratamentului isi revine si pielea - sa-i dea Dumnezeu ce mi-a dat el mie !

dupa 4 luni eram plin de psoriazis din cap pana`n picioare; aveam sase (6 !!) tipuri de psoriazis......si nu dadea semne ca s-ar retrage....
am fost in multe cabinete dermatologice si asa am aflat ca dermatologia in tara asta este inca in epoca de piatra ( sa dai cu pietre, nu alta !!).
am inceput sa caut pe internet informatii si in scurt timp am aflat o tona de chestii despre boala asta.
la un moment dat, m-a trimis cineva la un medic care nu numai ca stie pe ce lume traieste, dar m-a scapat de psoriazisul palmo plantar pustular si de cel al scalpului....sa-i de Dumnezeu sanatate !!

am ramas cu ceea ce se cheama psoriazis in placi/vulgar si cu psoriazis gutat; inca mai am in zona genitala, anala, in urechi, pe picioare, la unghii.....dar cel mai enervant este pe maini ( exteriorul palmelor ), pentru ca sunt vizibile.....

stiu de multa vreme de deniplant dar cinstit va spun ca nu prea am incredere si pe langa asta ma tem de efecte secundare; asa ca am nevoie de raspunsuri CINSTITE.

1 - avand in vedere ca am hipertensiune ( metoprolol de 2 ori pe zi ) si hepatita c ( nonresponder ), credeti ca organismul meu e in stare sa faca fata tratamentului cu deniplant in conditii cat de cat sigure ?
2 - dupa ce am citit cate ceva pe forum am impresia ca deniplant contine steroizi/ corticosteroizi; altfel cum poate fi mai rau dacat inainte dupa incetarea tratamentului ?


da; stiu si eu de cazuri de psoriazis vindecate prin folosirea hipnozei si autohipnozei; mai stiu ca psoriazisul dispare in 2 situatii: cand nasti ( dar revine dupa nastere ) si cand mori ( atunci chiar nu mai revine; deci voi fi un mort cu pielea normala; n-ar sa ma recunoasca rudele... ).

am invatat sa traiesc cu "suvenirul" asta ramas in urma interferonului; stiu smecherii, stiu si ca orice ai aplica pe piele, dupa o vreme nu mai are efect si deci trebuie sa schimbi tratamentul........dar mai stiu si ca este infiorator de enervant; numai daca tii cont de faptul ca dai mana ( cu psoriazis ) cu colegii in fiecare zi si ca de cate ori mergi la toaleta si te speli pe maini se duce pe apa sambetei alifia de pe maini....

in speranta sincera ca s-o gasi cineva sa-mi raspunda cat poate de cinstit la intrebarile mele, va urez o zi buna ![/u]
_________________
am ficatul varza si de la interferon mi-a inflorit psoriazisul peste tot; singura "bucurie" de la interferon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu