duminică, 6 septembrie 2009

"Mă tratez de 6 luni cu deniplant."

Mă tratez de 6 luni cu deniplant.După primele 2 aveam aceeaşi situaţie de bine pe care, constat,din cele postate de domnia ta,că o ai...
A fost bine,cu mari speranţe,fără să abuzez de cele lumeşti cam 30-40 zile.
Ce s-a întâmplat,de ce după rezultatele pozitive sunt acum ca la începutul tratamentului,nu-mi explic...
Insist,totuşi,fără pauze sau abateri de la viaţa pe care mi-am impus-o de când beau ceaiul.Fii amabil,te rog,şi spune-mi de când ai boala,dacă eşti stresat de ea sau dacă eşti,în general,stresat de viaţa asta cu ale ei valuri...
Voi face 25 de ani toamna asta de când mă chinuie.Aşa cum spui şi eu am avut perioade când 60-70% din suprafaţa corpului era o rană...dar au fost perioade când fără prea mare efort de tratare,după acutizări şi reacţii insuportabile,se curăţa totul,eram fericit,până aproape se făceau 6 luni...şi din nou începea calvarul...
Aş dori să fie cât mai multă comunicare între noi cei care ştim ce înseamnă
plaga asta.Îţi mulţumesc pt.cele scrise şi doresc să fim cu toţii sănătoşi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu