marți, 1 septembrie 2009

tratament cu Deniplant

Va salut.
Azi se implinesc 14 zile de cind folosesc ceaiul.
Ce pot sa zic : ca sa fiu optimist (ceea ce nu sunt) pot zice ca boala a stagnat-oarecum. Avand in vedera ca nu mai folosesc medicamente, ranile se prezinta bine...(adica nu ma omoara dar sunt acolo).In unele locuri (sub brate si pe piept) petele rosii sunt chiar aprinse). In alte locuri am observat o schimbare :o diminuare a culorii rosii. In continuare am mancarimi foarte mari in cap si coji...
Pe ansamblu pot zice ca cred ca sunt pe un drum bun...Sa vedem ca ce ne mai rezerva viitorul... Cam atat.
Acum am o sugestie pentru administratorii site-ului si nu numai. Daca s-ar putea face putina ordine in catalogarea topicurilor in sensul ca multe topicuri se refera la aceleasi subiecte dar sunt separate. Stiu, veti spune ca fiecare e liber sa faca aceasta, dar...putina organizare si din partea celorlalti nu strica...
Sperand ca nu am deranjat pe multi cu interventia mea,
Va salut si numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu