joi, 17 septembrie 2009

pana acum am reactionat foarte bine la ceaiul deniplant

Ivaszuk Dana: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Ivaszuk Dana: pot sa va pun niste intrebari?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: spuneti
Ivaszuk Dana: pana acum am reactionat foarte bine la ceai de cand il beau acum nu mai reactionez sant rosie si parca s-ar extinde puntin pe mana
Ivaszuk Dana: ce credeti ca se intampla ?
giurgiu gheorghe: nu stiu ce s-a intamplat
Ivaszuk Dana: sau o sa revin la normal
giurgiu gheorghe: puteti merge la un medic sa vada despre ce e vorba
Ivaszuk Dana: oare pt ca l-am mai intrerupt cate o luna?
giurgiu gheorghe: au mai fost pacioenti care au avut perioade cu pauze
giurgiu gheorghe: e si acest lucru o cauza
giurgiu gheorghe: nu credeti ca e no0rmal daca se intrerupe tratamentul pana nu e vindecata definitiv bola sa apara probleme
Ivaszuk Dana: sau nu am fost in stare sa pun o lamaie intreaga si se presupune ca nu l-am preparat bine ca mi se pare prea acru cu o lamaie mare desi pun si miere
giurgiu gheorghe: noi am recomandat cum este cel mai bine a fi facut si consumat
giurgiu gheorghe: de aici fiecare face cum crede de cuviinta si vede daca ii merge sau nu
Ivaszuk Dana: conteaza foarte mult ritualul de preparare?cateodata il lasam mai mult sa scada ca uitam de el
Ivaszuk Dana: da am inteles
Ivaszuk Dana: si mai am o intrebare
giurgiu gheorghe: sigur ca, conteaza
giurgiu gheorghe: altfel de ce am mai spune asa
Ivaszuk Dana: am sa incerc sa nu mai intrerup poate incet o sa revin
giurgiu gheorghe: cu siguranta ca va fi din nou bine
Ivaszuk Dana: acum l-am comandat iar si sper sa imi ajunga pana termin ca mai am vreo cateva plicuri ar fi trebuit sa cam ajunga
Ivaszuk Dana: da astept
giurgiu gheorghe: de la noi pleca a doua zi dupa ce primim banii
giurgiu gheorghe: am informatii ca a plecat deja
Ivaszuk Dana: da
Ivaszuk Dana: bine o sa ma uit mai des prin posta
giurgiu gheorghe: ok
Ivaszuk Dana: si mai as vrea ceva
giurgiu gheorghe: spuneti
Ivaszuk Dana: e diferenta dintre ceaiul deniplant si cel deniplant kids?ce are ala in plus ,de ce copiii nu beau tot deniplant simplu?
giurgiu gheorghe: sunt mai pretentiosi la gust
giurgiu gheorghe: se pare ca lor le place mai mult kids
Ivaszuk Dana: da ce are alt gust?noi il putem bea?are acelasi efect si pt noi?
giurgiu gheorghe: sunt adaugate cateva fructe de padure care ii imprima un gust specific
Ivaszuk Dana: a da
Ivaszuk Dana: si pt caderea parului aveti m-a intrebat cineva ca nu mai stia ce sa faca si are par foarte gras?
giurgiu gheorghe: exista plante care se pun in alcoole si se frectioneaza la radfacina firului de par
giurgiu gheorghe: sa se uite pe www.deniplant.ro
Ivaszuk Dana: da bine atunci multumesc si scuze de deranj
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: o zi buna
Ivaszuk Dana is typing a message.
Ivaszuk Dana: la fel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu