duminică, 6 septembrie 2009

opinie forumul Deniplant

stimati forumisti. au trecut deja mai bine 2 ani de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. ultima postare pe forum a fost acum vreo 4 luni de zile si din fericire situatia este la fel de buna. in general petele au disparut aproape complet de pe corp, deasemenea si cele de pe scalp. totusi din cand in cand mai apar mici pete pe corp, care trebuie sa recunosc ca apar atunci cand nu consum ceai cateva zile, dar imediat ce reiau consumul petele incep sa se retraga. ce am observat interesant in ultimul an este ca apar greu petele pe corp, nu cresc mai mult de 1-2 cm in diametru, dar in acelasi timp si vindecarea este mai de lunga durata, cam o luna de zile. este clar ca va trebuie sa folosesc DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE inca o perioada buna de timp, dar sincer nu am deranjeaza deloc, aceasta sa fie singura mea problema de sanatate pe viitor. mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie 2006, iar dupa trei luni de tratament cu "faimoasele" daivobet, daivonet, diprosalic si alte d-uri am inceput tratamentul ce DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. dupa trei luni au disparut marea majoritate a petelor. sanatate maxima va doresc la toti forumistii si pentru va vine perioada concediilor va doresc deasemenea un concediu cat mai placut si relaxant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu