miercuri, 9 septembrie 2009

Ma numesc Ali Kemal, locuiesc in Istanbul si folosesc ceaiul deniplant pentru psoriazis

Domnule Giurgiu,
>
Ma numesc Ali Kemal, locuiesc in Istanbul si folosesc ceaiul deniplant
pentru psoriazis ,sunt la al patrulea pachet si rezultatele au inceput sa
apara.Multumesc dumneavoastra si lui dumnezeu ca eram intr-o stare
disperata.acum sunt mai bine.eu initial am procurat ceaiul (primele doua
pachete printr-o cunostinta: doamna Roxana din Constanta) urmatoarele doua
pachete v- am expediat dumneavoastra banii prin western union.Acum insa am
pe cineva care inainte de a veni la Istanbul trece prin Bucuresti si l-am
rugat sa-mi cumpere inca doua pachete de ceai deniplant.Rugamintea mea la
dumneavoastra e sa-mi dati adresa de unde poate dobandi direct acest
ceai.fara programare si fara sa astepte. am auzit ca sunt si cateva
farmacii prin care distribuiti acest produs.Sau cum credeti dumneavoastra
ca e mai bine . Cu multumiri si respect:

Kemal Ali

Buna ziua
Ma bucur sa aud ca organismul dumneavoastra a raspuns pozitiv si ceaiul Deniplant va este de folos.
Sunt doua farmacii in bucuresti,insa si acolo este nevoie de programare anterioara
Va las nr meu de telefon si cand prietenul este in Bucuresti ma poate suna si stabilesc o intalnire cu el si ii dau ceaiul.
Asadar ma poate suna la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu