luni, 31 august 2009

"am inceput sa beau Deniplant "

Am capatat in urma cu un an o eczema dishidrotica pe palmele mainilor si pe 2 degete de la piciorul drept! Am tinut tratament cu majoritatea cremelor si corticoizilor de pe piata! Dermatologul imi spunea mereu sa nu ma las de corticoizi pentru ca eczema se poate intinde pe tot corpul! Am ajuns intr-un stadiu al bolii in care pielea se usca foate tare si crapa pana la sange! Atunci am hotarat sa incer si altceva! Pe 15.03.2008 am inceput sa beau Deniplant si implicit am renuntat la corticoizi! Perioada care a urmat (si care nu s-a terminat, din cate observ) a fost un dezastru! Cred ca organismul s-a invatat sa-i administrez de 2 ori pe zi crema cu corticoizi, altfel nu-mi explic! Zonele afectate s-au inrosit ingrozitor, bubi�ele apar zilnic si tot zilnic se si sparg, provocandu-mi dureri si usturimi greu de suportat! Am o saptamana jumate de cand beau ceaiul dar nu vad mari schimbari! Oricum o sa merg mai departe ci ceaiul, dar as vrea sa va intreb daca a mai patit cineva la fel? Sunt constient ca si eu astept prea multe intr-un timp foarte scurt, dar as vrea sa stiu si despe evolutiile altora! Cam in cat timp apar primele semne bune (stiu ca tine strict de organism, dar totusi...)? Sunt normale simptomele mele dupa intreruperea corticoizilor (mentionez ca pielea crapa si arata mult mai rau ca atunci cand foloseam Dermovate, de exemplu)? Multumesc si ... SANATATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu