duminică, 16 august 2009

intreruperi din tratamentul cu Deniplant

Urmez tratamentul de 3 luni nu sunt foarte multumit dar se vad unele efecte . S-au mai subtiat scoamele ! in rest sper sa o scot la capat pana la urma ! Recunosc ca vreo 2 zile nu am baut ceai pt ca am fost plecat si nu am avut cum sa-l folosesc ! :'

cristian, intr-adevar este destul de greu cand esti plecat din localitate si trebuie sa folosesti ceaiul. pentru acest scop mi-am cumparat un fierbator, din pacate se opreste cand s-a ajuns la punctul de fierbere, si incerc sa ma descurc asa. nu este chiar ca cel facut seara acasa, dar totusi merge. mai greu este cu privirile si intrebarile celorlalti, am fost la o conferinta cu vreo 40 de persoane, dar pana la urma am baut din ceai in pauze, mai mult in pauza de masa si seara, iar lamaia am mancat-o intr-o singura repriza.o alta solutie, pe care cred ca o voi folosi, voi cumpara un fierbator si o cana de 1litru si il voi face ca acasa. nu stiu care sunt implicatiile in cazul in care cateva zile nu bei ceaiul, dar ca orice tratament cred ca trebuie luat zilnic. este destul de greu, dar eu cred ca este singura sansa sa scapam de aceasta boala luand DENIPLANT SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. Sanatate maxima!
DA, apropo de asta, si eu am fost nevoita sa plec in delegatie si sa umblu cu ceaiul dupa mine (eu il port intr-un borcan pentru a consuma si lamaia). Am avut noroc k nu am fost decat o zi plecata si a doua zi am avut ceaiul facut de catre ai mei. Deci, este greu, dar nu este imposibil. Si o sa fac orice k sa nu imi reprosez mai tarziu nimic.
Sanatate tuturor, rabdare si succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu