sâmbătă, 29 august 2009

alimentatia si Deniplant

Nu pot sa iti spun care sunt alimentele care sunt indicate sau contraindicate sa le consumi in timp ce tii tratamentul cu Deniplant, dar pot sa-ti spun care sunt alimentele recomandate / nerecomandate in psoriazis (netratat cu absolut nimic). [O sa revin cu detalii.] Urmand acest regim 3 luni de zile (fara unguente, fara nimic altceva) am obtinut o remisiune de ... 60% aproximativ? (greu de estimat, ca totul devine mai subtire, mai ok, fara scuame groase, in unele locuri se reduce la puncte multe si mici, alte locuri se vindeca de tot...). La sfarsitul celei de-a treia luni am folosit corticoizi (unguente) si am ramas uimit sa vad ca acelesi unguente care ajunsesera sa nu mai aibe NICIUN efect (zero) brusc functionau de 20 de ori mai bine... In 3 zile am mai scos un 10% apoi, surpriza organismul a redescoperit unguentele: explozie si m-am intors de unde plecasem... M-am dezumflat si am renuntat si la regim, care este DRACONIC de altfel (prima data cand am vazut lista am zis "bine, si ce am voie sa mananc, ca n-a mai ramas nimic comestibil... o sa mor de foame").

O sa caut pe unde am foaia aia... o am de la un medic dermatolog din Timisoara care s-a straduit mult sa ma ajute, sa-i dea Dumnezeu sanatate ca e om bun si cu pasiune pt. munca lui. Nu mai stiu cum il cheama au trecut multi ani de atunci... imi amintesc doar ca era destul de tinerel si era primul medic care stia sa foloseasca internetul (pe vremea aia era ceva sa ai acces la internet). Regimul asta a spus ca l-a gasit in nu stiu ce tratate de specialitate pe la nu stiu ce institut cercetari din America, eu am fost primul "tester" - L-am tinut 3 luni in proportie de 95% si garantat functioneaza...

il caut si il postez! promit! Eu de ani de zile nu mai folosesc unguente, nici nu mai stiu de cand, dar "mananc ingrijit" adica incerc in limite decente sa ma apropii de aceasta dieta care stiu din experienta mea ca functioneaza. Asta si cura heliomarina de altfel sunt si singurele masura anti-psoriazis pe care le iau in ultimii... 5 ani? sau cam asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu