vineri, 14 august 2009

tratamentul cu Deniplant si somnul

In ceea ce ma priveste, dupa 4 luni de tratament am observat ca boala are legatura si cu somnul; adica atunci cand nu dorm suficient pustulele se
inmultesc. Am citit pe forum ca vara boala se atenueaza. Abia astept sa vina cu adevarat perioade calde sperand ca ma vor ajuta. Va tin la curent cu observatiile mele in legatura boala.
Va doresc numai bine la toti.


si daca dormi mult se pot accentua...pentru ca organismul intra intr-o stare de slbiciune...am trait pe pielea mea...sanatate multa!

eu am observat ca daca dorm mai mult, cu atat imi e mai bine.

Eu am psoriazis in placi si mie soarele imi face foarte bine, dar am inteles ca exista si persoane care au un tip de psoriazis la care soarele nu le face bine.

La psoriazis vulgar , apa de mare si ultravioletele cu masura fac bine intradevar. Dar din pacate nu vindeca, asa ca tot ceaiul e speranta.
.
Am observat si eu ca lipsa somnului si oboseala in general favorizeaza evolutia negativa a bolii. Eu dupa o noapte nedormita si daca am si baut ceva, a doua zi plagile sunt mai rosii. Apropo de soare si apa de mare ele amelioreaza manifestarea bolii dar in nici un caz nu o vindeca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu