duminică, 16 august 2009

"au trecut cam sase saptamani de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT "

stimati forumisti,
au trecut cam sase saptamani de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in luna noiembrie 2006 si am luat si un tratament cu Daivobet, Daivonet si Diprosalic pana in luna februarie 2007, tratament pe care l-am oprit in urma descoperirii pe Internet a site-ului dl-ui Giurgiu. La mine psoriazisul se manifesta pe tot corpul, dar cu predilectie pe maini si pe picioare. revenind la tratamentul cu DENIPLANT SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE se pare ca lucrurile merg in directia buna. petele existente pe corp au inceput sa se reduca, sa se deschida la culoare, iar unele chiar au disparut de tot. totusi mai sunt destul de multe. in schimb sunt fericit pentru ca scuamele de pe cap au disparut relativ repede, mai sunt vreo doua, dar de dimensiuni destul de mici, greu sesizabile. mi-au aparut in schimb trei pete noi, dar se pare ca ceaiul deja actioneaza impotriva lor deoarece foarte repede au inceput sa apara si sa dispare cojile albe. am o intrebare: ma asteptam ca petele cele mai mici sa dispara primele, dar se pare ca nu exista nici o regula. au disparut si pete mari sau mici in acelasi timp. vi se intampla si voua la fel? in rest va doresc tuturor multa sanatate si sa speram ca toti dintre noi vom ajunge pana la urma sa postam mesaje in folderul PACIENTI VINDECATI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu