sâmbătă, 29 august 2009

folosesc acest ceai Deniplant

Revin dupa o perioada pentru a va spune ca folosesc acest ceai Deniplant
de un an si 5 luni.Evolutia este stationara de mai mult de 6-7 luni adica
ceea ce este aparut la declansarea bolii in anul 2003 persista intr-o forma
mai usoara adica pielea capului se prezinta ca o matreata marunta iar pe
corp boala mai insista numai pe partea dorsala accentuata partea dreapta,genunchi. Tind sa cred ca aceste aspecte se datoreaza unguentelor cu cortizon folosite de mine pina in anul 2006 cind am inceput
acest tratament. Am citit pe forum problemele pe care le intimpinam cei
cu acest diagnostic unii spre bine altii stationind boala ca la mine.
Nu as putea spune ca totul este ok intrucit mai apare cite un punctulet rosu
care dispare repede sau dureaza dar nu evolueaza devenind cu crusta
si intinzindu-se pe piele.Acest lucru ma incurajeaza si imi da sentimentul
ca odata voi invinge aceasta boala cu ceaiul Deniplant. In clipa de fata
pot spune ca sunt un om care nu trebuie sa evit colegii de serviciu,sa port
haine pentru vara fara a fi obsedata ca ceva se vede,un lucru care deocamdata nu l-am facut nu am mai incercat sa-mi vopsesc parul su sunt
tentata dar nu stiu dace este bine sau nu. Poate dintre doamne imi pot da
un raspuns. Deocamdata singurul lucru bun in aceasta boala dupa parerea
mea este acest ceai tinind boala sub control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu