luni, 17 august 2009

parere tratament cu Deniplant

Vin cu vesti f f f f bine!
Am fost la mare vara asta si am reusit sa scap de plagile de pe burta si pate .... 7 zile cat am stat a fost ca un miracol...apa sarata si soarele fac minuni... dupa 10 ani de cand nu am mai fost la mare acum m-am simtit foarte ciudat si imi era rusine sa ma dezbrac in fata oamenilor!
Dar pt moment am gasit un loc mai retras si acolo m-am bronzat vre-o 4-5 zile ...
Dupa 5 zile pielea era curata si uniforma ... uniform bronzata si parca nu mai aveam nimic.. .... chiar nu mai vroiam sa plec de la mare... imi diparuse aproape complet....
Dar dupa ce am venit din nou la servici din concediu au inceput sa reapara punctulete mici pe corp ... sper sa le pot tine sa nu se mai extinda... oricum de 7 luni de cand beau pot spune ca sunt un fericit.... mai am doar foarte punine punctulete si nici o plaga mare!
Multa sanatate si voua si sper sa ne auzim cu bine....
Multumesc domnului Giurgiu ca inca are grija de noi si ne da ceaiul in continuare si pe aceasta cale vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat de mult... Promit ca o sa scriu mai mult!
Multa bafta!

PS: Astept cu nerabdare aparitia oficiala a uleiului acela... nu am inteles mare lucru din el pentru ca mostra a fost pre mica dar cu siguranta in timp va face bine... Pt moment incerc sa aplic pliculetele de cei folosit pe punctuletele pe care le mai am!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu