luni, 24 august 2009

raspuns la postul anterior deniplant

Dna Puscasu, va urez sanatate.

Fiecare dintre noi are nevoie la un moment dat de incurajari. Fiecare are momente de slabiciune si simte nevoia ca cineva sa-i fie alaturi, sa-i spuna ca este pe drumul cel bun.

Singura modalitate prin care noi putem face asta, si cine sa o faca daca nu noi, cei care ne confruntam cu asa ceva, este forumul. Daca nu ar fi fost forumul, probabil ca multi dintre noi am fi ramas la stadiul de creme, radiatii si sampoane de tot felul. Prin intermediul lui am ajuns si eu sa folosesc tratamentul asta.

Asa cum se stie, din experienta pe care fiecare si-a impartasit-o, evolutia tratamentului variaza de la persoana la persoana, de la varianta la varianta, fara a omite, insa, si timpul de cand s-a molipsit cu asta.

In decembrie se va implini un an de cand urmez tratamentul; daca ar fi sa dau un procent, as putea spune ca mi-a trecut in proportie de 50%... mult a fost si mult mai este. Cu zonele care s-au vindecat nu am mai avut nici un fel de problema - odata vindecate asa au ramas si sper sa ramana asa.

Fiecare raspunde in felul lui la tratament, unii mai repede, altii mai greu; insa, ca sa legam lucrurile intre ele, odata ce tratamentul pare sa dea rezultate, singura noastra datorie este sa il continuam pana la sfarsit.

Imi pare rau sa aud ca ati avut probleme de sanatate, si sper sa se fi rezolvat. Faptul ca ati fost vindecata in proportie de 90%, asa cum spuneti, ar trebui sa va incurajeze si mai mult si sa va ambitioneze sa urmati tratamentul atat cat este nevoie.

Din cate se spune, tratamentul actioneaza din interior spre exterior; cu cat partea interna se rezolva, cu atat aspectul exterior arata asta. Cu siguranta ca va trebui sa mai urmati tratamentul inca o perioada - sfatul meu este ca, in momentul cand pare ca totul este rezolvat, sa nu va opriti din tratament, ci sa il mai continuati macar o perioada - de fapt asta este si sfatul dl. Giurgiu - ca masura de prevenire si intretinere.

Veti vedea ca nu este in zadar, si veti multumi lui Dumnezeu in fiecare clipa.

Va doresc numai bine.

Valentin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu