vineri, 14 august 2009

soarele si tratamentul cu Deniplant

cred ca un element important in reusita tratamentului este sa poti controla stresul.
nu stiu ce influenta are soarele in aceasta evolutie.
am observat ca acesta are o actiune pozitiva la unele persoane si negativa la altele.
dupa 1 an de tratament nu mai am nimic pe cap.


Andrei,
Soarele este benefic omului sanatos, dar celor cu probleme de psoriazis le poate da reactii adverse. Soacra mea, este o femeie simpla, de peste 70 de ani, care sufera de psoriazis de mai multi ani. Desi s-a tratat cu diverse medicamente si uguente nu a reusit sa se vindece. Cu ajutorul Deniplant, vindecarea este vizibila. Acum, cand soarele incepe sa incalzeasca cu putere, este indicat sa te expui doar dimineata pana in orele 10, pentru a beneficia de ultarviolete. Si batranica mea se expune la soare, dar nu prea mult, fiindca pielea este deja foarte sensibila si atunci se inroseste.
Multa sanatate si perseverenta!
Nina

Expunerea la soare pentru orice persoana este recomandata pina la ora 10 si dupa ora 18 , daca nu se respecta (propie experienta) poti face reactii ffff urite , remisie de amploare.

Eu sa va spun sincer sunt o mare amatoare de soare si apa de mare. Ba mai mult de atat de cand m-am ales cu aceasta povara le caut si mai mult deoarece asupra mea au un efect benefic. Nu vindeca intr-adevar dar imbunatatesc vizibil aspectul leziunilor iar aceasta duce implicit la intarirea psihicului.
Este adevarat ca nu ma expun toata ziua la soare, chiar daca stau pe plaja ma ascund sub o umbrela sau ma scufund in apa.
De fiecare data m-am intors cosmetizata si m-a tinut cateva luni.

In cazul meu ceaiul actioneaza bine, leziunea pe care o am se curata din ce in ce, nu a mai produs coji noi, cele vechi s-au curatat aproape de tot, inca este rosiatica dar parca mult mai estompat, si ce e senzational ... am senzatia ca incepe sa semene a piele normala. Sa dea D-zeu sa ma tina tot asa . Va tin la curent si sper ca observatiile mele sa fie juste si sa nu ma intoarc de unde am plecat.

Si voua va doresc sa va mearga bine.

Daca mananci prea mult te ingrasi;daca bei alcool te imbeti;daca stai prea mult la soare neprotejat TE ARZI, si asta iti afecteaza sanatatea fie ca ai pso sau nu. Deci in urma unor cauze constatam efecte.Ce trebuie noi sa stim este , sa ne ferim de ceea ce ne dauneaza si sa folosim echilibrat ceea ce este benefic pt sanatatea noastra.DECI IN CAZUL NOSTRU AL BOLNAVILOR DE PSO TREBUIE SA : 1.BEM CEAI, 2.SA ELIMINAM STRESUL 3.SA RENUNTAM LA ALCOOL ,CAFEA SAU LA O ALIMENTATIE NESANATOASA SI........
4. SA MERGEM LA MARE DACA NE FOLOSESTE SAU SA NU MERGE DACA SOARELE NE ESTE NOCIV.
ca o opinie personala pt cei cu pso vulgar, cura helio-marina este foarte buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu