miercuri, 26 august 2009

discutie despre tratamentul cu Deniplant

Am inceput tratamentul cu Deniplant de aproare 7 saptamani. Am observat ca pe zona picioarelor leziunile au cedat putin. Pe zona capului si pe spate nici o schmbare. Sunt constiincios, beau ceaiul zilnic dar nu pot sa mananc tot timpul lamaia. Am nevoie de incurajare , dupa cate luni poate fi o ameliorare foarte vizibila.

La unii pacienti rezultatele vizibile au fost chiar din primele saptamani, la altii au aparut mai tarziu. Important este sa se vada ca organismul a raspuns si daca ai observat pe unele leziuni modificari pozitive fara sa dai cu unguente sau alte medicamente inseamna ca organismul a raspuns pozitiv si incet incet leziunile se vor vindeca. Mai intai in interior apoi catre exteriorul lor.
Vineri am vorbit cu viorel_cucoanes si mi-a spus ca au aparut semne vizibile chiar dupa doua saptamani de tratament.


Sunt f. derutat,după cinci luni de consecvenţă în tratarea cu ceai a psoriazisului vechi de 25 ani...
După primele trei luni eram entuziazmat,cu moralul ridicat,vesel şi pus pe glume...starea asta ţinând până acum o lună când s-a schimbat ceva ,după4-5 luni,din care numai una de bine,pielea mea fiind ca la început.Sunt increzător în deniplant dar de ce această cotitură...unde am greşit?Să fie de vină alimentaţia ,mai multe crudităţi de sezon(căpşuni,zmeură,coacăze,roşii,castraveţi)în dauna cărnii...
Nu mai beau,nu mai fumez...ce să mai fac,nu e destul?
Spuneţi dacă vi se întâmplă şi vouă ceva asemănător.

Daca organismul a dat primele semne de raspuns atunci trebuie sa stati linistit. Au fost si alti bolnavi care au avut recaderi pe parcurs. Cineva de pe aici spunea doi pasi inainte unul inapoi
Trebuie sa analizati mai bine ce s-a intamplat in ultima perioada de timp


alut,..Si eu am doua saptamini de tratament si o ameliorare se vede deja ,nu tin regim alimentar nu beau acool doar in ocazii speciale si atunci foarte putin vin sau bere,si mi-as dorii sa pot trimite mesaje de la cei vindecati de psoriazis. Multa sanatate tuturor.


Este o reactie "normala" oarecum si nu esti primul care se confrunta
Spre ex. eu dupa 3 luni era super ok si apoi au urmat vreo 3 in care mi-a reaparut si acum am iar perioda foarte buna si incurajatoare pt ca dureaza de ceva timp. Eu nu mi-am pierdut speranta. Fara ceai nu as fi fi putut sa ameliorez boala pana la stadiu asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu