sâmbătă, 1 august 2009

Medicii de aici s-au uimit de tratamentul cu deniplant

buna ziua.Ma numesc epure andrei,sunt baietelul din Campulung pe care il tratati de psoriazis si caruia i-ati aprobat 50%reducere[caz social].Abia acum am reusit si eu sa ma inscriu in forum.Iau de6 luni ceaiul .Aveam scuame pe tot funduletul,pe tot capul,pe maini si pe picioare.Acum mai am o pata pe picior si cateva pe cap.Medicii de aici s-au uimit de tratamentul dvs. caci ei nu credeau si acum vad cu ochii lor ce bine mi-a mers pana acum.Cei drept si eu merg in fiecare vineri la sf.maslu si duminica[ma puteti vedea pe siteul ortodox:crestin ortodox la''andrei razvan''].Multumesc mult si sa stiti ca mama si bunica va pun tot timpul la acatiste de binefacator al nostru.Mama mea e la pat de7 ani si va intreaba daca nu cunoasteti tratament pt. remielinizare[are polineuropatie de origine toxica].Ea a citit ca ati cunoscut o batrana care avea o carte cu leacuri pt diverse boli si va intreaba daca nu scria si ceva pt demielinizari.Exista in Rusia un prof.dr.HOHLOV care are trat.descoperit de el cu aminoacizi care ajuta la remielinizare,dar e f.f. scump .sa te duci la el in clinica.Varog sa ne raspundeti[in masura timpului] daca aveti ceaiuri pt o asa boala.multumesc mult.


Buna ziua


imi pare rau, nu avem ceaiuri pentru asa ceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu