vineri, 21 august 2009

semne de vindecare cu Deniplant

Au trecut 13 luni de cind folosesc ceaiul Deniplant si pot spune ca in proportie de 80% organismul a raspuns pozitiv. Problema care inca
persista este pielea capului si o parte de pe spate care nu vrea sa cedeze
Am intrerupt in luna decembrie din cauza sarbatorilor aproximativ o
saptamina si aceasta a facut ca pe corp sa apara unele punctulete rosii
care acum incep sa dispara.Un lucru bun esta ca pe portiunile de piele
unde au disparut altele nu au mai aparut. In legatura cu procurarea ceaiului din farmacii eu in Brasov am pus aceasta intrebare dar raspunsul
a fost negativ ba mai mult nu este cunoscut acest ceai in farmacii.
As vrea sa intreb daca cineva a auzit sau citit despre un medicament
naturist NONI care se pare ca are o influenta pozitiva si asupra psoriazisului.Deocamdata orice tratament folosit de mine si am folosit
tot ce am putut si ce a aparut nou in farmacii nu a dat nici 1% un semn de
vindecare cum am avut cu ceaiul Deniplant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu