miercuri, 26 august 2009

"sa stiti ca am un psoriazis vulgaris foarte sever "

mai intai de toate trebuie sa stiti ca am un psoriazis vulgaris foarte sever
care m-a cuprins brusc;de la niste bube rotunde mici s-au facut mai mari si chiar s-au unit facandu-se ca o pata -pe locul operatiei de apendicita dex este cat palma.
am vrut sa trimit poze dar nu ma pricep,nu renunt dar trebuie sa-mi gasesc pe cineva sa ma ajute.
dupa doua luni de baut ceai deniplant se observa la unele ca cojile se subtiaza,parca se decoloreaza dar mai sunt altele care inca au un aspect parca de scoarta de copac dar ceva mai fina,adica cojile numai sunt asa de graoase .eu cred ca organismul meu a raspuns si sper sa mearga spre bine.va rog sa-mi confirmati daca vi s-a intamplat la fel.oricum de cand sunt bolnav am cunoscut multi oameni cu psoriazis,chiar despre cunoscuti
mai vechi am aflat ca sufera de psoriazis dar dintre toti cred ca eu sunt cel mai grav.de aceea sunt constient ca va dura mult in timp pana sa se
vada o ameliorare substantiala.
multumesc dlui Giurgiu pentru promtitudinea cu care mi-a trimis ceaiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu