miercuri, 26 august 2009

"am 48 de zile de tratament cu ceaiul DENIPLANT "

salutare tuturor !!!!

am 48 de zile de tratament cu ceaiul DENIPLANT si ma simt extraordinar
nu imi vine sa cred ca aproape tot corpul meu ( aprox.98%) este curat.
restul reprezinta mici , foarte mici pete de culoare roz pal care se vor
vindeca f repede , sunt sigur.ce sa va mai spun SUNT FERICIT !!!
pana si cea mai veche pata de la cot este aproape vindecata. am incercat
sa recomand acest ceai tuturor celor care au aceasta boala. unii au spus
ca vor incerca , altii sunt circumspecti.asta este ! in concluzie :
multumesc lui dumnezeu ca ma indrumat sa urmez acest tratament f usor
de urmat, multumesc d-lui giurgiu pentru ajutor iar voua va doresc
TOATE CELE BUNE SI VINDECARE GRABNICA !!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu