joi, 27 august 2009

parere tratament cu Deniplant

In luna Martie a anului trecut am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in luna Noiembrie 2006, cand deodata peste noapte m-am trezit cu corpul pline de pete. Cred ca aveam deja psoriazis de ceva timp, mai ales pe scalp, dar nu am dat importanta, eu oricum am avut tot timpul probleme de matreata. In sfarsit, dupa doua luni de daivobet, daivonex, etc. in care starea s-a inrautatit, insa prin cautari pe Internat am gasit site-ul dl. Giurgiu si asa am inceput sa consum DENIPLAT. Am luat o decizie foarte buna. Dupa trei saptamani tratamentul a inceput sa isi faca efectul, iar dupa cateva luni de zile aproape tot corpul s-a curatat. Dupa aproape noua luni de zile, insa corpul a inceput sa raspunda mai greu la ceai. In continuare imi apar pete pe corp, dar de dimensiuni mici, in jur de 1cm diametru, care dispar insa foarte incet. Ultima pata mai serioasa a disparut cam in trei luni de zile. Nu sunt vindecat inca, si cred ca va mai dura o perioada buna pana cand ma voi vindeca. M-am obisnuit cu gandul ca trebuie sa consum ceai zilnic si pur si simplu a inceput sa faca parte din viata mea (p.s. oricum se recomanda in jur de 2l de lichide pe zi, asa ca 750 ml sunt dati deja de DENIPLANT). Recunosc ca nu intotdeauna reusesc sa prepar si sa consum ceaiul in fiecare zi, dar incerc sa ma tin de ritmul zilnic de preparare cat pot de mult. Sper ca intr-o zi sa reusesc sa postez la subiectul "Am fost bolvan de psoriazis" impreuna cu voi. Sanatate maxima va doresc iar pentru cei care nu au plecat inca in concediu va doresc sa aveti concediul care l-ati visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu