duminică, 30 august 2009

Da, am fost diagnosticata acum multi ani, cu psoriazis

Da, am fost diagnosticata acum multi ani, 10 la numar_psoriazis pustulos. Am mai scris si in alte mesaje ca am avut timp de 5 ani consecutiv o singura leziune la talpa piciorului stang, am ramas insarcinata si leziunea a disparut. A reaparut la sfarsitul anului trecut, dupa 5 ani si ceva, la cealalta talpa. Ce m-a speriat teribil a fost ca tot incearca si la calcaie sa explodeze si ceva mai timid la degetele de la maini, ceea ce nu mi s-a mai intamplat in trecut. La calcaie se tot formeaza pustule care se sparg si intra in remisie, nu apuca sa aiba aspect de leziune, adica nu se formeaza coji. La degetele de la maini acum sunt bine, au disparut, mai exact in momentul asta nu am nimic.

La fel ca si Cristina, la inceput, cand mi-a reaparut parca aveam mancarici sau tic nervos sau nu stiu cum sa-i mai zic altfel, imi rupeam cojile intruna, dupa un timp am inceput sa-mi stapanesc neuronul neastamparat si nu ma mai ating de zona cu pricina. De fapt acum nici nu mai am motiv, in momentul de fata leziunea e curatica.

Oricum astept cu nerabdare vara, sa ma duc la mare pentru ca imi face tare bine, ceva de acolo actioneaza asupra leziunilor, apa, nisipul, soarele, nu stiu exact dar aspectul lor se imbunatateste semnificativ ...pana la disparitie cateodata.

...si dragilor, daca va permiteti, duceti-va in Grecia, acolo se gasesc puzderie de plaje pustii, unde nu esti decat tu, soarele, nisipul si marea limpede precum cristalul, unde nu are cine sa se holbeze la tine si la bubele de pe corp. Recomandarea este mai ales pentru cei care au o suprafata mare de piele afectata si care din pudoare nu se mai duc la mare.

Cu bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu