joi, 13 august 2009

"Cu Deniplant se pare ca am rezolvat"

Sunt de aceiasi parere cu Zozo. Daca unguentele erau atat de bune, noi nu mai eram aici. La mine situatia s-a agravat si mai mult cand am inceput tratamentul cu unguente. In loc sa ma vindec, se intindea si mai mult zona afectata. Am si schimbat unguentele. Insa fara nici un rezultat. Singurul rezultat a fost cu obtinut cu ceaiul Deniplant. Nu pot decat sa ii multumesc D-lui Giurgiu pentru asta. Acum sunt aproape vindecata. Pot dormi linistita, fara nici un stress.
Sanatate multa tuturor!


Ma bucur din tot sufletul pentru tine. Sper sa fie cit mai multi oameni vindecati si multumiti pe forum. Sanatate tuturor.


Eu cred ca numarul celor multumiti de Deniplant este foarte mare, dar prefera sa nu isi spuna parerea pe site. Sincer nu-i inteleg, dar oricum le respect parerea.

Eu chiar am de ce sa fiu multumita. Cu Deniplant se pare ca am rezolvat si o problema mai veche cu amigdalele. Nu ma atingeam de inghetata, nu beam apa rece pentru ca imediat trebuia sa iau antibiotic. Acum se pare ca s-a rezolvat si problema asta .
Multa sanatate tuturor si fiti optimisti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu