sâmbătă, 29 august 2009

tratament cu Deniplant

Eu fac tratamentul de 1 an si cinci luni. Eu am forma pustuloasa.
Pe palme nu mai am pustule dar pe talpi acestea continua sa apara desi (cum am mai spus) suprafata s-a restrans cu 50%. De 4 luni situatia este stationara in sensul ca nici nu s-au restrans nici nu s-au extins, dar voi contiunua tratamentul pana la capat, cu speranta vindecarii.
Si pe scalp apar ciclic pustule dar nu in numar mare. Eu imi vopsesc parul lunar dar nu am vazut sa aiba o legatura cu boala care isi face ciclu indiferent in ce faza a pustulelor ma vopsec. Trebuie tinut cont de faptul ca vopsitul parulului trebuie testat si la persoanele sanatoase pt. ca pieea reactioneaza diferit la compusii chimici ai vopselei. In prospectul vopselei se recomada ca inainte de vopsire sa se faca un test. Asa ca incercati.
Numai bine si multa sanatete la toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu