joi, 13 august 2009

"baietelul meu de 8 ani are si el psoriazis"

La fel ca si mine, baietelul meu de 8 ani are si el psoriazis, doar ca la el este inca o forma localizata. Are doar 4 leziuni, cate una pe fiecare mana si picior. Urmeaza tratamentul de 6 saptamani, destul de greu, pt. ca trebuie sa-i amintesc mereu sa mai ia o gura de ceai, iar cand nu sunt acasa, uita de multe ori si bea mai mult intr-un interval mai scurt de timp. Lamaia nu vrea s-o manance sub nici o forma.
Cu toate acestea primele semne de bine incep sa se vada, cojile s-au subtiat destul de mult. El avea niste coji ingrozitor de groase , de aproape jumatate de cm grosime si foarte compacte si care nu se desprindeau sub nici o forma, nici macar nu se inmuiau la baie.. .Acum sunt niste coji "normale", care se inmoaie la baie si care sunt fragmentate, nu sunt compacte si unele chiar se desprind singure.
Eu zic ca este foarte bine, nu?
Cu toate astea nu indraznesc sa ma bucur si nici sa sper foarte mult, pt. ca eu ma chinui de 30 de ani cu boala asta ...
Numai bine la toata lumea !


daca organismul a raspuns tratamentului totul va fi bine intr-un final...deci trebuie sa avem speranta si rabdare...numai bine!


Multumim pt.incurajari, Zozo.
Intr-adevar, exista o predispozitie genetica pt. psoriazis si vorbesc in cunostinta de cauza, deoarece si tatal meu are psoriazis, dar numai pe pielea capului.
Si eu am avut tot numai pe pielea capului, dar dupa 33 de ani s-a generalizat (dupa al 2-lea copil).
Baiatul cel mic al meu are si el.
Dar mai ingrijorator este faptul ca din generatie in generatie boala se agraveaza, de exemplu baietelul meu avea niste coji f. groase, de 0.5 cm si care nu se muiau nici la baie. Acum cojile lui sunt subtiri, nu mai sunt compacte, sunt fragmentate si se desprind usor.
Eu zic ca e semn bun !
Numai ca el nu vrea sa manance lamaia si stau mereu cu gura pe el sa-si bea ceaiul. se ia cu joaca si uita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu