luni, 24 august 2009

urmez tratamentul cu ceaiul Deniplant

Am psoriazis de 2 ani si 9 luni si urmez tratamentul cu ceaiul Deniplant dat de domnul Gheorghe Giurgiu. La inceputul acestei boli , psoriaisul era extins pe 80% din suprafata corpului.Am reusit ca pana la inceputul lunii septembrie 2007 sa fiu vindecata in proportie de 90%.
Intervenind niste probleme de sanatate cu aproximativ 2 luni in urma , a trebuit sa ma internez pe 17 septembrie si sa ma operez la Spitalul Maternitate Bucur . Am avut rahie anestezie cu perfuzii si la medicamentele date , intr-o perioada de 2 saptamani am constatat ca o parte di leziunile ce le mai aveam ( la cot , pe cicatricea cezarienei , dupa urechi , sub parul de la ceafa ) au disparut total . In aceasta perioada nu am mai putut bea ceaiul .

Revenind acasa , in luna octombrie am reluat tratamentul cu acest ceai.

Am observat ca mi-au aparut cam 5-6 bubite pe spate , pe jumatatea mainii stangi de la incheietura de jos spre cot si pe picioare de la genunchi in jos pielea este uscata si cu aspect de solzi de peste.

Pe unele locuri unde disparuse complet in perioada spitalizarii a inceput sa-mi reapara , dar mult mai putin fata de cum aparea initial.

Eu nu mi-am pierdut speranta si continui sa consum ceaiul Deniplant.

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns?


PUSCASU FLORICA 71 ANI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu