vineri, 14 august 2009

".Din prima luna,saptamana chiar, am observat ca un efect are loc"

Salut,

Sunt bolnav de psoriazis.Am fost diagnosticat cu aceasta boala de mic copil.Evident ca si-a pus amprenta asupra personalitatii mele dar cu ajutorul unor creme oribile si a sampoanelor am reusit cat de cat sa duc o viata aproape normala.Am fost la o gramada de doctori,am incercat o gramada de retete,alifii,sampoane,pastile etc. dar efectul era ceva temporar.Semnele dispareau greu si dupa un timp reveneau parca cu o forta mai mare.La inceput nu era grav dar cu trecerea timpului(vreo 10 ani cred)psoriazisul devenea mai grav,punctele se transformau in placi etc..
Cautand pe internet am gasit un articol cu d-nul Giurgiu care pretindea ca a inventat un ceai care vindeca psoriazisul.Am inceput sa caut mai atent si am gasit pana la urma site-ul Deniplant.In fine...am luat legatura cu d-nul Giurgiu si am facut comanda pt acest ceai.Din prima luna,saptamana chiar, am observat ca un efect are loc.Dupa atata timp de cand am psoriazis, mintea mea se modelase cu un sentiment de neincredere fata de noile medicamente mai ales fata de asa zisele tratamente care te vindeca de psoriazis.
Vazand efecte clare ale ceaiului am decis sa continui .Am inceput tratamentul cred prin februarie anul curent si pana in aceasta zi l-am folosit.Vreo 60-70% din semne mi-au disparut transformandu-se in pete albe.A fost o perioada, acum o luna,cand pe frunte ,in urechi si pe scalp imi disparusera dar acum mi-au reaparut. Par sa treaca de vreo 1 saptamana...
Pe corp observ ca merge mai bine.Petele care mi-au trecut ,au ramas albe desi se pare ca in unele zone niste puncte mici noi au aparut dar se pare ca si acestea trec.
Am sa mai postez aici evolutia tratamentului,mai ales ca oarecum sunt fortat,din cate am inteles din recentul e-mail.Daca era ...altfel formulat situatia se schimba.Acum postez intr-o oarecare masura de nevoie si nu din placere.
Poate am sa bag si niste poze ceva si cand o sa aiba timp o sa posteze si fratele meu care a inceput recent tratamentul pt o dermatita seboreica rezultatele fiind si ele pozitive.
Va multumesc si sanatate

restul discutiei pe forum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu