luni, 31 august 2009

opinie despre tratamentul cu deniplant

Am inceput de aproape o luna tratamentul si rezultatele sunt imbucuratoare. Forma pe care o prezint este la nivelul scalpului. Este pentru prima oara cand am stat fara unguente si culmea ca merge! Pana sa incep tratamentul cu Deniplant nu-mi puteam permite "luxul"de a nu ma folosi de acestea, seara de seara. Sincer mi-a fost teama ca dupa atata timp de folosit Diprosalic nu-mi va reactiona organismul. Ei bine, acum NU-mi mai dau cu nimic, gata cu unguentele si pentru faptul ca pare a-mi merge bine nici NU le simt lipsa. Ca si la alti colegi de forum, si la mine cojile au inceput sa se subtieze si iar refacerea accelerata de pana acum a pielii sa fie incetinita. Se pare ca organismul mi-a reactionat pozitiv ceea ce ma face sa-mi recapat speranta. Va voi tine la curent cu evolutia, indiferent daca va fi buna sau rea.
Cu bine si sanatate tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu