duminică, 23 august 2009

evolutie tratament cu Deniplant

In luna noiembrie 2006 am inceput tratamentu cu ceaiul Deniplant,
dupa aproape un an evolutia este destul de buna in sensul ca o
parte mare de piele este curata desi in decursul acestui an am avut
si momente grele dar ceea ce a aparut ulterior a disparut repede
si fara probleme , ma refer la boala si la petele rosii care au aparut.
Problema mare este pielea capului unde nu prea vrea sa cedeze
aici poate am si eu o vina ma scarpin si imi desprind voit cojile.
Am tot urmarit pe forum daca samponul se poate procura contra cost
dar nu am gasit o informatie , totul se rezuma la mostre.Eu fiind in
provincie imi este foarte greu sa intru in posesia lor. Ceea ce va pot
spune este ca acest ceai Deniplant pentru mine a fost nu eficient foarte
eficient dindu-mi posibilitatea sa sper ca totul va fi bine.Acum un an
pot spune ca eram disperata,acum sunt un om cu mari sperante in
acest tratamant cu ceai Deniplant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu