sâmbătă, 15 august 2009

opinie Deniplant

am citit scrisoare postata de dl Giurgiu legata de fetita care s-a vindecat.
ma intreb oare deniplantul nu cumva reactioneaza mai bine la organismele tinere?
sincer eu de cand am inceput tratamentul inca astept sa scap de neplacerea de a avea tot timpul coji in pilea capului si din pacate uneori vizibile.
inca astept momentul cand o sa pot purta parul tuns scurt ca inainte de a aparea problema cu psoriazisul.
inca ceva, cu toate ca postand pe forum beneficiem de o reducere cosiderabila, majoritatea si multi din cate am vazut inregistrati de anul trecut nu posteaza absolu nimic, eu unul nu inteleg.
vreau sa cred ca timpul nu le permite sa posteze, uneori si eu am aceiasi problema.
nu inteleg de ce nu putem incerca sa ne cunoastem macar pe forum.
inca ceva, sunt fumator, as vrea sa stiu din experienta altora daca avest viciu agraveaza tratamentul.
eu am observat ca atunci cand nu fumam tratamentul a dat rezultate bune.
daca cineva poate raspunde???
din pacate acum iar fumez:(((
ok, cam asta ar fi.
va salut si nu uitati: nu va stresati prieteni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu